Regulamin
- Zamówienie można złożyć w formie telefonicznej, mailowej lub za pośrednictwem FB. Zamówienie musi zawierać prawdziwe dane oraz możliwie największą ilość informacji dotyczących zamówienia.
- Na podstawie wstępnego zamówienia ustalamy wraz z klientem wszystkie szczegóły: termin realizacji, wygląd dekoracji, smak tortu, szczegóły odbioru, koszt zlecenia oraz wysokość zadatku.
- Zadatek musi wpłynąć na konto najpóźniej tydzień przed planowanym terminem odbioru, chyba, że jest on ustalony indywidualnie na drodze korespondencyjnej. Wysokość zadatku jest ustalana indywidualnie z każdym klientem, zazwyczaj między 20%-50% wyceny zamówienia. Zadatek należy przelać na konto, w tytule przelewu należy podać nazwę tortu i datę odbioru.
- Dopiero w momencie otrzymania zadatku zamawiający ma zarezerwowany termin zamówienia, a zamówienie jest przyjęte do realizacji.
- W sytuacji, gdy nie wpłynie zadatek jest to dla nas równoznaczne z rezygnacją z zamówienia.
- Pracę nad zamówieniem rozpoczynamy dopiero po wpłynięciu zadatku na konto. Jeżeli 7 dni przed planowanym terminem odbioru brak jest zadatku, możemy odstąpić od realizacji zlecenia, bez prawa klienta do odszkodowania.
- Ponieważ nie kopiujemy cudzych prac, są one jedynie wzorem, możemy bez informowania o tym klienta, nanieść zmiany w projekcie wypieku jeżeli uznamy, że ostatecznie tort nie będzie wyglądał estetycznie (zmiany są nanoszone w małym zakresie np. dodanie lub odjęcie drobnych elementów dekoracyjnych, czy zmiana ułożenia dekoracji).
- W przypadku chęci wprowadzenia do zamówienia jakichkolwiek zmian należy kontaktować się telefonicznie. Jeśli zaproponowane zmiany będą wymagały ustalenia nowej ceny, zamawiający zostanie o tym niezwłocznie poinformowany w celu akceptacji.
- Naniesienie zmian jest możliwe do 2 tygodni przed planowaną datą odbioru. Po tym terminie zmiany nie są możliwe.
- Pracownia informuje, że elementy dekoracji użyte do tortu mogą zawierać elementy niejadalne (druty, taśmy, wykałaczki, , elementy styropianowe czy inne.), o czym klient zostanie poinformowany przy odbiorze zamówienia.
- W momencie, gdy zamawiający w umówionym terminie nie zjawi się po odbiór zamówienia, przepada mu wpłacony wcześniej zadatek.
- W momencie odebrania zamówienia, zamawiający przejmuje za nie pełną odpowiedzialność. Wszystkie dekoracje wykonywane są z cukrowych mas plastycznych, żywych kwiatów, czekolady oraz kremów i są bardzo delikatne, dlatego przy przewożeniu wypieków należy zachować szczególną ostrożność. Torty należy przechowywać w chłodnym i suchym miejscu.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za złe warunki przechowywania lub transportu tortów po ich odbiorze.
- Odbierając tort (lub inny artykuł) zamawiający akceptuje jego wygląd zewnętrzny oraz jakość wykonania. W razie jakichkolwiek wątpliwości co do zewnętrznego wyglądu tortu, należy je zgłosić w chwili odbioru.
- W razie wątpliwości lub zastrzeżeń co do jakości wewnętrznej należy zgłosić zgłosić reklamację w dniu odbioru zamówienia. Warunkiem przyjęcia reklamacji do rozpatrzenia jest dokonanie zwrotu zamówienia, które jest przedmiotem reklamacji. Ze względu na delikatny charakter zamówienia, reklamacje rozpatrujemy od razu w chwili otrzymania zgłoszenia.
- Możemy nie przyjąć zlecenia do realizacji z powodu braku wolnych terminów.
- Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z zawarciem umowy cywilno-prawnej (kupna/sprzedaży), a jedynie propozycją jej zawarcia ze strony klienta.
- Odbiór zamówień odbywa się zawsze w soboty w godzinach od 10.00 – 11.00. w sporadycznych wypadkach możliwe jest ustalenie innego terminu odbioru. Jeżeli sobota jest dniem świątecznym lub ustawowo wolnym od pracy, odbiory są ustalane na inny dzień.
- Regulamin może ulec zmianie. Informacje dotyczące zmian będą widoczne przez 14 dni od zmiany regulaminu na stronie głównej.